نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4144
-
الف
+

«مهران رجبی»: حضور مداوم در پروژه‌های مختلف می‌تواند بازیگر را ماندگار کند

مهران رجبی» در یک مصاحبه در پیوند با حضور مداوم خود در عرصه بازیگری سخن گفت.

به گزارش آی فیلم2، «مهران رجبی» بازیگر  ژانر کمیدی تلویزیون ایران که مخاطبان کانال آی فیلم2 وی را با نقش آفرینی در سریال های «سه در چهار» ، «خوش نشین ها» و «دردسر های عظیم» و «روزگار قریب» می شناسند، در یک مصاحبه در پیوند با حضور مداوم خود در عرصه بازیگری سخن گفته است.

«مهران رجبی» در مورد حضور خود در سریال ها و فلم های مختلف گفت: ماندگاری یک بازیگر در حضور مداوم او در پروژه‌های مختلف و فاصله گرفتن از تیپ سازی شکل می‌گیرد.

وی ادامه داد: اعتقادی به تکراری بودن نقش هایم در آثار سینمایی و تلویزیونی و به ویژه کار‌های طنز ندارم، چون هر کار طنزی با نگاه خاص و زاویه دید کارگردان خود ساخته می‌شود و به لحاظ شخصیت پردازی از رگه‌های ساختاری و محتوایی خاص خود تبعیت می‌کند بنابراین نمی‌توان گفت تکرار در کار‌ها و نقش هایم غلبه کرده، چون در هر پروژه سعی می‌کنم هم‌راستا با فلمنامه و نقشی که برایم در نظر گرفته شده بازی کنم.

بازیگر سریال «سه در چهار» در پیوند با تکراری شدن یک نقش اظهار داشت: بازیگر برای اینکه از تیپ و تیپ سازی فاصله بگیرد و در قالب شخصیت به ایفای نقش بپردازد باید در گزینش نقش‌هایش کمی متمایز عمل کند و با موفقیت در ایفای یک نقش از تکرار مکرر و پشت سرهم آن کاراکتر در آثار دیگر بپرهیزد.

وی افزود: در غیر اینصورت بازیگر به نقش‌آفرین قابل پیش بینی مبدل می‌شود، بنابراین باید سعی کرد کار‌هایی که برای بازی بر می‌گزینیم به لحاظ ماهیت و شخصیت پردازی با یکدیگر متفاوت باشند.

مهران رجبی در پایان به خبرنگار میزان گفت: معتقدم حضور مداوم در پروژه‌های مختلف می‌تواند بازیگر را ماندگار کند.

«مهران رجبی» زاده‌ 10 جدی(دی) 1340 هجری خورشیدی، فارغ‌التحصیل رشته‌ گرافيک از دانشگاه تهران و ماستری گرافيک از دانشگاه تربيت مدرس است. وی در سال 1376 با ایفای نقش در سریال «بچه‌های مدرسه‌ همت» پا به عرصه‌ تصویر گذاشت. 

او دو سال بعد، فعالیت در سینما را با بازی در فلم «کودک و سرباز» (1378) به كارگردانی رضا ميركريمی آغاز کرد و توانست نامزد دریافت جایزه از جشنواره فیلم فجر شود. 

رجبی از بازیگران پر کار سینما و تلویزیون ایران است و تا کنون در آثار بسیاری حضور داشته است.

در پیوند با این خبر بخوانید :

خودمان را گول نزنیم کرونا بیماری سختی است

«مهران رجبی» معلمی که با «بچه های مدرسه همت» بازیگر شد

بازیگران طنز آی فیلم 2 در سریال نوروزی 1400 

ع ا/ ح ح

نظر شما
ارسال نظر